Despre noi   |   Harta site   |   Publicitate   |   Contact

Fundal submeniu
Companii:

Aspecte importante in managementul digitalizat al facilitatilor intr-o lume transformata de pandemia COVID-19

Pandemia COVID-19 a actionat ca un catalizator al schimbarii si a reiterat necesitatea de a acorda atentie modului in care sunt administrate facilitatile. De la birouri detinute sau inchiriate, depozite, magazine de vanzare cu amanuntul sau locatii de productie, toate tipurile de facilitati vor necesita o atentie sporita si planuri adaptate pentru functionarea corecta in noul context.

Citește mai departe...

1 iulie 2020 – Dam startul liberalizarii pietei de gaze natural

Urmare a unei proceduri de infringement, Romania a stabilit si transmis Comisiei Europene un calendar al liberalizarii pietei de gaze naturale. Astfel incepand cu data de 1 iulie 2020 preturile pentru furnizarea gazelor naturale la clientii casnici nu vor mai fi reglementate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) .

Citește mai departe...

Activitatea si rolul Managerului Energetic in cadrul organizatiei economice

Ne propunem prin acest articol sa aducem in atentia dumneavoastra care este rolul unui Manager Energetic in cadrul unui agent economic, din perspectiva experientei noastre acumulata in timp prin activitati, analize energetice, audituri la TimePal Romania, societate prestatoare de servicii energetice autorizate.

Citește mai departe...

Sisteme de protectie impotriva incendiilor: 10 lucruri de verificat la inchiderea/deschiderea unui spatiu comercial, logistic sau de birouri

Deoarece COVID-19 determina in continuare inchiderea anumitor spatii de folosinta logistica, comerciala sau de birouri, companiile trebuie sa se asigure de faptul ca sistemele de detectie si stingerea incendiilor sunt functionale si ca vor putea proteja in orice moment viata oamenilor, valoarea bunurilor depozitate si a cladirii.

Citește mai departe...

Sanatatea si bunastarea ocupantilor in cladirile de birouri

Multa lumina naturala, sisteme de iluminat inteligente, un confort termic mai bun si o calitate sporita a aerului din interior sunt trei aspecte cruciale ale imbunatatirii sanatatii si starii de bine a ocupantilor unei cladiri.

Chiar si in pandemie avem colegi care petrec timp in interiorul unei cladiri de birouri, iar impactul modului de proiectare si intretinere a sistemelor cladirii asupra sanatatii umane este bine documentat. Modul in care este constuit spatiul de birouri poate contribui la sanatatea ocupantilor si, de aici, la atragerea si retinerea chiriasilor pentru proprietarii de cladiri.

Citește mai departe...

Cladirile de birouri si convietuirea cu COVID-19. Ce va fi diferit?

In numai cateva zile multi dintre noi va trebui sa ne intoarcem la munca in birourile pe care le-am abandonat acum opt-noua saptamani. Stim acum ca, cel putin pentru urmatorul an, COVID-19 nu va putea fi eradicat si nu toata lumea va fi imuna. Totusi, uneori va fi necesar sa venim la birou si sa lucram. Dar oare cum vor functiona lucrurile? Cum va arata convietuirea noastra cu COVID-19 in cladirile de birouri?

Citește mai departe...

Cum sa lupti cu coronavirusul in spatiile de birouri, de productie si logistice

Protejarea spatiilor de birouri, de productie si logistice si celor care lucreaza in aceste spatii este importanta. In aceasta perioada de risc crescut, iata cateva recomandari pe care este bine sa le aveti in vedere pentru a preveni raspandirea virusurilor si bacteriilor in spatiile aflate inca in exploatare:

Citește mai departe...

COVID-19: Ce activitati de mentenanta a facilitatilor trebuie sa executam in aceasta perioada?

In ultimele zile tot mai multe firme, fortate de imprejurari, au ales varianta home office-ului sau suspendarea activitatii pana la depasirea crizei generate de infectarea cu noul coronavirus. In consecinta, multe spatii de birouri, cladiri intregi, spatii comerciale, restaurante si asa mai departe, s-au inchis brusc, iar activitatea de intretinere si mentenanta a fost si ea in mod evident suspendata.

Citește mai departe...

COVID 19 – Masuri importante in managementul facilitatilor

Coronavirusul a fost detectat pentru prima data in China in decembrie 2019. Pana acum, din pacate, s-au raportat peste 170.000 de imbolnaviri la nivel global, iar numarul de decese depaseste 6.500 in acest moment.

Citește mai departe...

Tendinte majore in managementul facilitatilor in 2020

Ce forte economice, sociale si culturale la nivel mondial modeleaza viitorul industriei de gestionare a facilitatilor? Sa ne uitam la aspectele pe care trebuie sa le luam in considerare pentru asigura succesul afacerilor si pe termen mediul si lung. Pentru managerii si decidentii din multe industrii este relevant sa cunoasca tendintele principale din domeniul managementului facilitatilor.

Citește mai departe...

Urmareste-ne!

facebook skype twitter youtube 

specialist-corner-2

7 metode de generare a oportunitatilor de vanzare online

7 metode de generare...

Vanzarile online sunt complet diferite comparativ cu cele fata-in-fata. Cu exceptia cazulu...

Umidificarea spatiilor interioare poate reduce transmisia coronavirusului, precum si riscul de infectie

Umidificarea spatiil...

Un studiu recent arata ca prin cresterea umiditatii aerului din spatiile interioare se poa...

alte-articole

pastila-de-joi

Dupa 20 de ani, volumul 4.

Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declara...

alte-articole

business-story

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Andrei a fost luat de la 15 ani din spitalul Marie Curie. Pe cand avea 12 ani fusese impli...

alte-articole